خانه » اطلاعیه های مهم » آغاز فعالیت پذیرفته شدگان استخدامی آموزش و پرورش از مهر ۹۶

آغاز فعالیت پذیرفته شدگان استخدامی آموزش و پرورش از مهر ۹۶

متن آگهی:

خبر ۲۶ فروردین ۹۶: آغاز فعالیت پذیرفته شدگان استخدامی آموزش و پرورش از مهر ۹۶

سرپرست دانشگاه فرهنگیان در خصوص آخرین وضعیت ۱۰ هزار استخدامی جدید آموزش و پرورش، گفت: حقوق و ابلاغ این افراد از مهر ماه ۹۶ برقرار شده و دوره‌های آموزشی این افراد، اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می‌شود.
محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «کلاس و دوره‌های آموزشی ۱۰ هزار نیروی جدیدی که از طریق آزمون استخدامی وارد آموزش و پرورش شدند، از چه زمانی آغاز می‌شود؟»، اظهار داشت: درباره شروع کلاس‌ها بنا داشتیم که از ۲۰ فروردین ماه ۹۶ کلاس‌ها آغاز شود اما چون اعلام اسامی، انجام مصاحبه و گزینش به طول انجامید، آخرین برآورد نشان می‌دهد از آغاز اردیبهشت ماه سال آینده دوره آموزشی را آغاز می‌کنیم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با فارس خبر داد: حقوق ۱۰ هزار استخدامی جدید مهرماه ۹۶ برقرار می‌شود/ آغاز دوره آموزشی از اردیبهشت ۹۶/ برگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای در تابستان ۹۷

وی افزود: در مهر ماه مطابق توافقی که با آموزش و پرورش شده است این دسته از پذیرفته شدگان وارد مدارس خواهند شد اما به شکلی که یکسال کماکان تحت نظر و تحت پوشش دانشگاه فرهنگیان باقی خواهند ماند و با هدایت و برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان، کار تدریس را انجام می‌دهند.

مهر محمدی با بیان اینکه در پایان یکسال کاری تدریس، آزمون صلاحیت حرفه‌ای برگزار می‌شود و اگر در این آزمون موفقیت کسب کند، استخدام آنها در آموزش و پرورش قطعیت پیدا می‌کند، گفت: آزمون سنجش صلاحیت حرفه‌ای این دسته از پذیرفته شدگان بر اساس توافق‌ها در تابستان سال ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد. ابلاغ این افراد از مهر ۱۳۹۶ آماده و حقوق آنها از مهر سال آینده برقرار می‌شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: پذیرفته شدگان از مهر ۹۶ وارد کلاس‌های درس می‌شوند و تحت نظر برنامه‌های هدایتی و حمایتی دانشگاه باقی خواهند ماند و کار و پروژه‌های خاصی را باید طبق برنامه دانشگاه انجام دهند؛ در پایان یکسال فعالیت در مدارس، در آزمون جامع صلاحیت حرفه‌ای شرکت و تکلیف آنها برای ادامه خدمت و کار یا احیانا عدم فعالیت مشخص خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.