خانه » اطلاعیه های مهم » آزمون جامع برای پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مردادماه

آزمون جامع برای پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مردادماه

متن آگهی:

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی باز هم باید در آزمون جامع شرکت کنند +ضوابط و محتوای منابع

نعمت الله موسی پور درگفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان در پاسخ به این پرسش که آیا پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که هم اکنون در حال گذراندن دوره های آموزشی در دانشگاه فرهنگیان هستند، باید در آزمون جامع شرکت کرده و پذیرفته شوند، اظهار  کرد: آزمون جامع برای پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مردادماه برگزارمی شود.
وی افزود: آزمون جامع متشکل از آزمون کتبی و مهارتی است که در بخش آزمون کتبی دو درس در هر رشته امتحان گرفته خواهد شد.
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان گفت: دو تا سه موضوع در دروس  مختلف مد نظر است وپذیرفته شدگان باید توان ومهارتهای مربوط به شغل معلمی را کسب کرده باشند.
موسی پور ادامه داد: سه جنبه در بحث شایستگی های حرفه ای و دو موضوع درسی مد نظر است و در آزمون شفاهی از فرد می خواهیم تا در موقعیت های پیش بینی شده اقدام به تدریس کند که سه داور در رشته علوم تربیتی رشته تخصصی فرد و معاون پردیس یا رئیس گروه کارورزی‌،نحوه تدریس را ارزیابی کرده ودر رابطه با عملکرد فرد در شغل معلمی قضاوت می کنند.
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان افزود: آزمون کتبی،‌دانش و عملکرد فرد را می سنجند که در مرداد ماه برگزار خواهد شد اما اینکه محتوای آن شامل چه مواردی است هنوز مشخص نیست و هم اکنون در حال تهیه چارچوب سنجش هستیم و تا انتهای هفته آینده آن را منتشر خواهیم کرد.
موسی پور گفت: چارچوب سنجش در رابطه با دروسی است که افراد باید مطالعه کنند یعنی به آنها می گوییم که چه مفاد و موضوعاتی را برای آزمون جامع مد نظر بوده و منابع را نیز اعلام خواهیم کرد تا از هم اکنون اقدام به مطالعه کنند.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار میزان در خصوص اینکه اگر افراد در آزمون جامع پذیرفته نشوند،‌نمی توانند به شغل معلمی راه یابند،اظهار کرد: اگر فردی در آزمون پذیرفته نشد،‌ به فاصله یک هفته مجددا از او آزمونی گرفته می شود؛ تمام افراد چه در آزمون جامع پذیرفته شوند و چه پذیرفته نشوند از سوی دانشگاه فرهنگیان به وزارت آموزش و پرورش معرفی خواهند شد و این وزارتخانه است که بر اساس نمره افراد تصمیم می گیرد تا آنها به شغل معلمی وارد شوند یا اینکه با آنها تسویه حساب خواهد کرد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. fatemeh gh گفت:

    برای شرایط استخدام آموزش پرورش

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.