خانه » استخدام در استان کرمان » آزمون استخدام کارخانه فولاد زرند به سال ۹۵ موکول شد

آزمون استخدام کارخانه فولاد زرند به سال ۹۵ موکول شد

متن آگهی:

آزمون استخدام کارخانه فولاد زرند به سال ۹۵ موکول شد

معاون فرماندار زرند گفت: برگزاری آزمون و جذب نیرو در کارخانه فولاد زرند به دلیل عقب بودن برنامه ها، به سال ۹۵ موکول شد و استخدام ۱۴۰۰ نفر در این کارخانه در سال آینده قطعی می باشد.

به گزارش “صبح زرند“، با توجه به خبری که پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند در آذرماه از زبان معاون فرماندار زرند راجع به ثبت نام برای آزمون استخدامی کارخانه فولاد در بهمن ماه ۹۴ منتشر کرد، اما با رسیدن به روزهای انتهایی بهمن خبری از ثبت نام نشد، به همین مناسبت با این مسئول تماس گرفته و موضوع را جویا شدیم.

علی صادق زاده معاون فرماندار زرند در گفتگو با خبرنگار صبح زرند گفت: با توجه به بازدیدی که در آذرماه از این کارخانه داشتیم و صحبت هایی که انجام شد قرار بود ثبت نام در بهمن ماه انجام و آزمون در اسفندماه برگزار شود اما به دلیل آماده نبودن شرایط آزمون و عقب بودن کارخانه در برنامه هایش، این کار انجام نشد.

وی افزود: استخدام ۱۴۰۰ نفر در کارخانه فولاد زرند در سال ۹۵ قطعی است اما تاریخ دقیق ثبت نام، آزمون و استخدام هنوز مشخص نیست و باید مسئولان فولاد زرند ایرانیان آمادگی خود را برای این امر اعلام نمایند.

صادق زاده اظهار داشت: احتمال اینکه ثبت نام اینترنتی در اسفندماه صورت گیرد و آزمون استخدامی در اوایل فصل بهار برگزار شود زیاد است اما هنوز تاریخ آن قظعی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: استخدام نیمی از این ۱۴۰۰ نفر یعنی ۷۰۰ نفر آن در نیمه اول سال ۹۵ و ۷۰۰ نفر دیگر در نیمه دوم سال ۹۵ و به مرور انجام می شود.

معاون فرماندار زرند در پایان به خبرنگار صبح زرند گفت: تاریخ دقیق ثبت نام و برگزاری آزمون و جذب نیرو در این کارخانه متعاقباً اعلام خواهد شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.